April 23

Ես իմ հեռախսն եմ


Բարև ձեզ ես Արսենի հեռախոսն եմ, իմ օրը անցնում է կամ անկապ դեն նետած, կամ հոգնաց, որովհետև ես շատ եմ տանջվում այդ օրը անընդհատ նա նոր խաղ է ներբեռնում, ես շատ եմ տանջվում Արսենի հետ, ուր գնում է ինձ էլ է տանում և դնում գրպանը ես չեմ կարողանում շնչել և շունչս կտրվում է, Արսենը շատ է ինձ գցում գետնին, ես շատ եմ նեղանում Արսենից որովհետև նա երբեմն հայրիկի կամ մայրիկի հեռախոսն է վերցնում և ինձ մոռանում, նա երկու ամիս է ինչ օգտագործում է ինձ, և արդեն գցել է գետնին հինգ անգամ, նաև նա շատ է խաղում հեռախոս և ես հոգնում եմ, եթե մի քանի խաղ էլ ներբեռնի ես արդեն չեմ դիմանա և կտրաքեմ, մի խոսքով ես շատ եմ տանջվում։



Posted 23.04.2024 by arsenmatevosyan in category Մայրենի

About the Author

Բարև ձեզ ես Արսեն Մաթևոսյանն եմ, ես սովորում եմ արևմտյան դպրոց-պարտեզ-ում, ես իմ բլոգում արդեն ունեմ 300-ից ավել փոստ, որովհետև երկրորդ դասարանից բացել եմ այս բլոգը, ես հիմա սովորում եմ չորրորդ դասարանում։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*